Bejelentkezés

Kérjük jelentkezz be, amennyiben még nem vagy regisztrálva az alábbi oldalon teheted meg. Vagy ha elfelejtetted a jelszavad kérjük ide kattints.

Blogger: psycruitment

HR témák a pszichológia& business aspektusából.

Hogyan használjuk a közösségi médiákat, mit üzenünk magunkról, kinek, melyik platformon? Mi egyáltalán a cél, a stratégia? Hogy látom az eredményt? Következő bejegyzéseimben ezekre a kérdésekre igyekszem választ adni, de most kezdjük az alapoktól, hiszen sokan még mindig kételkedve figyelik ezen

A REED 2014-es Bérfelmérése segít összehasonlítani a magyar munkavállalók helyzetét és véleményét más nemzetek munkaerő- piaci helyzetével. A magyarok és a lengyelek a legelégedettebbek a felmérés szerint, mígHongkong és Szingapúr munkavállalóinak kis százaléka tudja azt mondani, elégedett jelenlegi pozíciójával. Ennek ellenére a lengyelek és a törökök a legaktívabb álláskeresők, bár a cseh és a magyar vállalatok sem lehetnek nyugodtak. Kína és

Teszteld magad vagy a vezetődet! Érdekes különbség, hogy a munkavállalók 65%-a gondolja, hogy vezetője nem ösztönző vezető, ezzel szemben 3-ból 1 vezető hiszi, hogy coaching típusú vezetői attitűdöt mutat. Nos, persze szervezeti és munkaköri különbségek is vannak, és soha nem jelenthetjük ki,

Az AON Hewitt felmérést végzett globálisan 120 ország, azon belül 12 890 fő részvételével. Folyamatos gazdasági kihívást jelent a béremelés a vállalatok számára szerte a világon,é s általában konzervatívak a kompenzációra és juttatásokra szánt budget-tel kapcsolatban.- mondta Yanina Koliren, a Global Compensation Survey vezetője az

A  Pedersen & Partners  2013-as felmérése alapján 200-300 főt foglalkoztató vállalatok ügyvezetőinek fizetése a az alábbiak szerint rangsorolható. Nem is állnak a magyar CEO-k olyan rossz helyen!? 1700 ügyvezető töltötte ki a felmérést, 17 országból, 330 vállalattól. 20- 50 000 főt foglalkoztató vállalatok esetében alap fizetések és

A gamification játékelemek alkalmazását jelenti az élet játékon kívüli területein, hogy a folyamatokat még érdekesebbé, és lebilincselőbbé tegye. A gamificationt elsődlegesen az online térben szokták alkalmazni, de az eredeti koncepció nem zárja ki az offline alkalmazási lehetőségeket sem. (Wikipedia) A gamification kulcsstratégiája a vágyott feladatok megvalósítása utáni jutalmak biztosításában rejlik.

Hol veszik el a produktivitás? Indokolatlan túlórák, kimerült kollégák, elcsúszott határidők...

Vannak akik éjszakákat töltenek az irodában, vagy már hajnalban bent vannak, elfoglaltak és sosem érnek a feladatok végére. Ennyire túlterheltek, ilyen rosszul vannak leosztva a munkakörök? Nem biztos, hogy a hibát ebben kell keresnünk.

Az alábbi felmérésből kiderül mire is megy el sokszor annyi idő:

- kollégákkal való "smart talk"

- főnökünkkel való egyezkedés

- mások hibáinak kijavítása

- meetingek

- nem munkához kötődő internetezés

Nézzünk csak körül, milyen szavakat hallunk mostanság: bigdata, like, megosztás, nézettség...Adatokat, számokat, százalékokat gyűjt a Facebook, a LinkedIn, a Google, a Twitter, a Youtube...

Megtehetjük-e 2014-ben, hogy a HR funkciók hatékonyságát nem tényszerűsítjük adatokban, számokban? Igen-igen, kicsit kihívjuk magunk ellen a sorsot, de hogyan fejlődhetnénk, optimalizálhatnánk folyamatainkat, ha nem látjuk miben vagyunk jók és miben nem?! 25 évvel ezelőtt a marketing is bejárta ezt az utat, adat- centrikussá vált, most a HR jön!

A kommunikáció tárcsázós telefonról és írott dokumentumokról Ipad-re és video conf-okra váltott, egy találkozóhoz ma már nem kell egy épületben, de még csak egy kontinensen sem tartózkodnunk. Amikor azt mondják network-ölj, mindannyian tudjuk, látjuk ennek fontosságát és olykor észrevétlenül is csináljuk.

Előfordul, hogy a vállalatok eddigi toborzási stratégiája megdől, a jól bevált vállalati image már inkább hátránnyá válik...

Az ok a következő:

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ Adatvédelmi beállítások További információ a cookie-kezelésről