Bejelentkezés

Kérjük jelentkezz be, amennyiben még nem vagy regisztrálva az alábbi oldalon teheted meg. Vagy ha elfelejtetted a jelszavad kérjük ide kattints.

Blogger: humanpriority

Az oldal a Human Priority fejvadász cég szakmai blogja.

Jelmondatunk kifejezi hitvallásunk, miszerint egy vállalatnál a legnagyobb értéknek az embert és tudását tartjuk.

Elsősorban az informatika, üzleti- és vezetési tanácsadás, pénzügy és értékesítés területén keresünk szakembereket, akik számára tapasztalatuk és karriercéljaiknak megfelelő pozíciókat ajánlunk.
Amennyiben ezekben az iparágakban dolgozik és nyitott lehet ezekhez hasonló álláslehetőségekre, lépjen velünk kapcsolatba! Akkor is szívesen állunk rendelkezésre, ha még nem tudja hogyan indulhatna el az álláskeresésben. Ingyenes karriertanácsadásunkon hasznos információkat és tippeket nyújtunk, ha Ön pedig motivációinak megosztásával segít minket munkánkban, annál nagyobb esélyünk lesz a közös sikerre.

Amennyiben cégvezetőként lenne szüksége segítségre a tehetséges munkavállalók elérésében, megszerzésében és megtartásában, szívesen állunk rendelkezésére munkáltatói márkaépítés szolgáltatásunkkal, mellyel többek között komoly költségek takaríthatók meg a toborzás-kiválasztás folyamatából is.

A munkafolyamatok „játékosítása” manapság már számos vállalkozást segít a hatékonyságban és a motiváció fenntartásában, a módszer pedig a toborzásban is egyre nagyobb hangsúlyt kap. De mi is az a gamification? A lényeg, hogy az egyes feladatokra kitalált informatikai hátterű játékokat a

Egy sportesemény, amely nemcsak az amerikaiakat, hanem világszerte több millió embert hoz lázba és a (másnapi) hatásával már lassan a munkáltatóknak is számolni kell…  Az évente megrendezésre kerülő amerikai futball-bajnokság döntője, azaz a Super Bowl manapság már egyfajta nem hivatalos nemzeti

Új év, új karriercélok! Akár új munkahelyre vágysz, akár a régiben szeretnéd újrapozícionálni magad,  javaslunk néhány hasznos gyakorlatot, hogy sikeresebb legyél.   Bemelegítés 1. gyakorlat: Készíts listát a pozitív tulajdonságaidról és az érdeklődési körödről! Foglald össze azokat a dolgokat amikről azt gondolod jó vagy benne és

Az elmúlt évek során kialakult IT munkaerő-piaci helyzet megváltoztatta a követelményeket azokkal szemben, akik toborzással foglalkoznak – legyen szó vállalati, vagy tanácsadói oldalról. Mennyire kezeljük nyitottan az új elvárásokat, vagy még mindig a régi sémákban bízunk?   Kiindulásképp egy gyors áttekintés arról, hogy a hazai

Folytatjuk sorozatunkat azokkal a munkáltatói márkaépítés ötletekkel, melyek egyszerűen és könnyen alkalmazhatóak akár a KKV-k számára is.   1. Használd ki a vezetőség karizmájában rejlő lehetőségeket! A jó munkáltatói márkaépítés egyik legfontosabb ismérve, hogy a szervezet összes szintje bekapcsolódik a folyamatba, melynek első lépcsője

– Költséges? Sok időt és energiát vesz el? Nagy apparátust igényel? – Egyáltalán nem! Új sorozatunkban adunk pár egyszerű tippet, hogyan hasznosíthatók a legnagyobb vállalatok ötletei a KKV cégek számára, hogy láthatóbbak és megkülönböztethetőbbek legyenek a munkaerőpiacon. 1.Tedd a munkatársakat a középpontba és

Sérültek. „Mások”. Emberek. Munkavállalók. Fejlesztők. - Hiába írunk 2016-ot, a fogyatékkal élők munkaerő-piaci helyzetén ez sajnos nem látszik. Hogyan boldogulnak azok, akik olyan szakma mellett tették le a voksukat, ahol a látás szinte alapfeltétel? A közelmúltban egyik hírlevelünkre jelentkezett egy látássérült

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ Adatvédelmi beállítások További információ a cookie-kezelésről