Bejelentkezés

Kérjük jelentkezz be, amennyiben még nem vagy regisztrálva az alábbi oldalon teheted meg. Vagy ha elfelejtetted a jelszavad kérjük ide kattints.

Blogger: mickeyafeher

Mitől nyerünk és vesztünk; mitől hiszünk, avagy vesztjük el a reményt a sikerben; hogyan lehetünk eredményesek és örömteliek egyszerre; mi adja az energiát a fejlődéshez és mi az, ami megbénít?

Mostanában sokszor jut eszembe a világhírű magyar származású tudós Selye János, aki a stresszel kapcsolatos kutatásai révén szerzett világhírt. Ő azt mondja, hogy a stresszel szemben négy lehetőségünk van csak, vagy menekülünk, vagy küzdünk, vagy oltalmat keresünk vagy megbetegszünk. Kinél találunk oltalmat, honnan jön az erő a küzdelemhez vagy a meneküléshez?

Az Egyesült Államokban már hosszú ideje megtörtént egy paradigmaváltás a humánfejlesztés területén arra vonatkozóan, hogy nem érdemes csak tréninggel fejleszteni az értékesítőket. Az egyik legmeghatározóbb kutatás, ami ebben a témában folyt az a Sales Executive Council 2005-ben folytatott kutatása, amely a következő eredményekkel zárult:

  • az értékesítők a tréning befejezte után 30 nappal már 87%-át nem tudják felidézni a tanultaknak;
  • amennyiben a tréning vezetői coachinggal támogatott, a termelékenység négyszeresére nő (22% helyett 88%-kal nőhet);
  • a sales coaching az egyik leghatékonyabb módszer a termelékenység növelésére és a legjobbak megtartására;
  • azok a sales csapatok, akik kevesebb, mint két óra coachingot kapnak a vezetőiktől, havonta max 90%-át érik el kitűzött sales céloknak;
  • azok a sales csapatok, ahol a vezető több mint 3 órát coachingolja az embereit havonta, 107%-ban túlteljesítik a terveiket;
  • az ideális havi sales coaching mennyiség kb 3-5 óra/ember/hó;
  • a coaching egyike azoknak a területeknek, amiben a sales vezetők a leggyengébbek.
A fentiekből következik tehát, hogy nem érdemes csak sales tréninget szervezni, mert az emberek egy hónappal később már nem fognak emlékezni arra, amit tanultak. Egyértelmű, hogy érdemes a vezetői sales coachingot bevezetni mint rendszert, hiszen ez drámaian pozitív hatással van az értékesítői, ügyfélszolgálati teljesítményre. 

Üdvözlet a(z) HRPortal Blog Oldalak honlapon. Ez az első bejegyzés, amelyet a WordPress Magyarország Csapata előkészített a honlap tulajdonosának. Törölhető, tetszőlegesen szerkeszthető, és már kezdődhet is a honlap tartalommal történő feltöltésének szép és fárasztó folyamata!Sok sikert!

x

A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban.

Elfogadom Elutasítom Adatvédelmi központ Adatvédelmi beállítások További információ a cookie-kezelésről