Hogyan vonzzuk be és tartsuk meg a legjobban illeszkedő pályázókat a Valósághű Munkabemutatón keresztül
„A mai pályázók sokkal többet akarnak tudni a jövőbeli szerepükről és a vállalati kultúráról, még mielőtt akárhova jelentkeznének” – mondja Dr. Achim Preuss, a cut-e ügyvezető igazgatója. „A Valósághű Munkabemutató (RJ
„A mai pályázók sokkal többet akarnak tudni a jövőbeli szerepükről és a vállalati kultúráról, még mielőtt akárhova jelentkeznének” – mondja Dr. Achim Preuss, a cut-e ügyvezető igazgatója. „A Valósághű Munkabemutató (RJP, Realistic Job Preview) egy attraktív kérdőív, mely a cégek karrieroldalába van beépítve, és olyan mindennapi kihívásokat és feladatokat mutat meg, melyek az adott munkakörhöz tartoznak. Ez segít a jelöltnek összegyűjteni azokat a fontos információkat, melyek befolyásolják a jelentkezésre vonatkozó döntését – alkalmasak-e az adott pozícióra vagy támogatja-e az értékeiket a vállalati kultúra.”
A nemzetközi tanulmány, melyet a cut-e 14 országban folytatott, kimutatta, hogy a munkaadók 22%-a már használja a Valósághű Munkabemutatót, így próbálják bevonzani és megtartani a megfelelő pályázókat.
„Az RJP lehetővé teszi, hogy bevonjuk jelöltjeinket még a kiválasztási folyamat korai fázisában, és pozitív benyomást keltsünk bennük” – mondja Dr. Preuss. „Lehetővé téve a jelentkezők számára, hogy saját maguk értékelhessék alkalmasságukat, mely nagy előny a számukra: nem pazarolják idejüket olyan pályázat beküldésével, amely szerintük nem az ő szerepkörükre szabott, és ezáltal a cégek olyan jelölteket kapnak, akik sokkal jobban illeszkednek a pozícióra, és pontos elképzelésük van a munkakörről. Tanulmányok mutatják, hogy azok a jelöltek, akik már a kiválasztási folyamat legelején értik a pozíció lényegét, sokkal tovább maradnak a vállalatnál.”
Olvassák el Önök is a cut-e tanácsait az RJP-vel kapcsolatban, ugyanúgy azokat az esettanulmányokat, melyeket ügyfeleinkkel végeztünk, mint például az easyJet, Flydubai, Lidl vagy a Sunglass Hut.
A cut-e Hungary csapata