Hogy promotáljuk okosan workshopunk ? 1.rész
Workshop előtt
A cikk első részében a worshop előtti, a második részben pedig a workshop utáni marketing lépésekre adunk néhány ötletet. Egyszerű és pénztárcakímélő megoldások.
Mennyivel a rendezvény előtt érdemes e
Workshop előtt
A cikk első részében a worshop előtti, a második részben pedig a workshop utáni marketing lépésekre adunk néhány ötletet. Egyszerű és pénztárcakímélő megoldások.
- Mennyivel a rendezvény előtt érdemes elkezdeni a promóciónk?
Megoszlanak a vélemények a témában, van aki szereti jóval a workshop előtt elhinteni a rendezvény magjait, hisz mindannyiunknak hamar betelik a naptára. De minimum két hónappal a kijelölt dátum előtt kezdjük el meghívni leendő résztvevőink.
- Milyen csatornákon hívjuk fel a figyelmet workshopunkra?
Üzleti rendezvényeinknek érdemes a megfelelő médiát megtalálnunk, de ez sok esetben jelentős költségekkel járhat. Ha nem akarunk sokat költeni, de mégis szeretnénk megtölteni a termet a célközönséggel, több lehetőségünk van:
Személyes meghívások: Ismerőseink, közvetlen üzletkörünk elérhetőségeit bizonyára ismerjük, számukra érdemes névre szóló emailt küldenünk, illetve személyesen vagy telefonon említenünk számukra a lehetőséget.
Online média: Honlapunkon, blogunkon kommunikáljuk az esemény már jóval a rendezvény előtt, de ne hagyjuk, hogy bejegyzésünk a workshop dátumáig porosodjon.
Saját workshopunk fotóit és részleteit facebook oldalunkon találja.
Foto 1 . Stacy Spensley tuesday to-do list / Foto 2. GotCredit Share