8 lépésben állítjuk be a "Tartalom Kezelési Hirdető Eszközt" III/3
Ma már mindenkinek kell használnia a Tartalom Management Naptárat, hogy ránk figyeljenek a jelentkezők.
Erről szól ez a kacifántos a cím és ez az eszköz is.
A Linkedinen is jó ideje (2013 novemberében írtam erről) lehet a Sponsored
Ma már mindenkinek kell használnia a Tartalom Management Naptárat, hogy ránk figyeljenek a jelentkezők.
Erről szól ez a kacifántos a cím és ez az eszköz is.
A Linkedinen is jó ideje (2013 novemberében írtam erről) lehet a Sponsored Update segítségével élni.
Most ezt egyszerűsítette a Linkedin.
8 lépés a beállítás és utána az árazás következik, ha negyedévente kevesebb, mint $10.000-t költünk. Ha többet, akkor egyedi elbírálásban részesülünk és a Linkedin fel veszi velünk a kapcsolatot.
- Idekattintva érjük el a kép előtti fázist, ahol
- Kiválaszthatjuk, hogy mi a célpiacunk
- Utána kiválasztjuk, hogy mekkora a negyedéves reklám költésünk alatta (under) vagy fölötte (over) van-e ezen összegeknek USA-ban 25.000 dollár, Kínában 5000 dollár, Brazíliában 4500 dollár, Indiában 3500 dollár, s a többi országban 10.000 dollár.
- Válassz hirdetési-nyelvet (19 ilyen nyelv van, a magyar nincs köztük).
- Katt a Create Direct Sponsor Content szövegre
Hatodik lépésben be kell áraznunk a hirdetést és már mehet is!
Kép: Linkedin képernyő fotó
______________________________________________________________________
BIO:
Bánki Tamás a személyes Linkedin Szakértő 2007 óta tagja a világ legnagyobb szakmai / üzleti közösségi oldalának. 2011 óta segíti a hazai üzleti közösséget a Linkedin hatékony használatában, mára több, mint 1700 üzletembernek, szakembernek segített Magyarországon és több más országban.
Ha kérdése van a Linkedinnel kapcsolatban, itt teheti fel: [email protected]
Tamás a Linkedinen itt érhető el: linkd.in/TamasBanki
Skype elérhetősége: DrLinkedin
Telefonszáma pedig +36 70 932 8054