2013 Q2 - A növekedés folyamata
A Linkedin negyedévente jelenti a gazdasági állapota mellett a tagság méretét is. Ez most 238 millió. A magyar tagság pedig átlépte a 360 ezret 2013 júliusában. (forrás: Linkedin Ads)
A Linkedin különböző blogjain különböző
A Linkedin negyedévente jelenti a gazdasági állapota mellett a tagság méretét is. Ez most 238 millió. A magyar tagság pedig átlépte a 360 ezret 2013 júliusában. (forrás: Linkedin Ads)
A Linkedin különböző blogjain különböző mélységben tárgyalja a 2013 Q2 eredményeit. Egyik blogja a befektetőknek szól. A másik a sajtónak szól.
Én inkább ez utóbbiból szemezgetek.
59%-al nőtt a Linkedin bevétele 2012 Q2-ről 2013 hasonló időszaka óta. 2012-ben a nettó bevétel 2,8 millió dollár volt, míg 2013-ban 3,7 millió dollár.
A bevételek az alábbi 3 tételre oszlottak meg:
Munkaerő áramlás (Talent Solutions) bevételei: 205.1 millió dollár, ami 69%-os növekedés a 2012-eshez képest, és a 2012 összbevétel 53%-át adta, míg 56%-nyi a 2013-as összbevételhez képest.
Hirdetési (Marketing Solutions) bevételek: 85.6 millió dollár, ami 36%-os növekedés 2012-höz képest, a tavalyi 24-ről 28%-ra emelkedett idénre.
Fizetőstagság (Premium Subscriptions) bevételei: 2012-es eredményeket 68%-kal lépték túl, ami 73 millió dollár, tavaly ez 20% bevétel részesedést jelentett, ami idénre 19%-ra csökkent.
A mobilos elérés 40%-al emelkedett.
Letölthető anyagok Condensed Consolidated Metrics_Linkedin_Q2_2013.pdf Linkedin_Announces_Financial_Results_Q2_2013.pdf
Szeretne többet megtudni a Linkedinről magyarul, hatékonyabban használni a Linkedint, Céges oldalat építeni, vagy megtudni a cége hogyan kommunikálhat jobban a Linekdin révén?
Napi Linkedin Tippeket itt talál: Linkedin-Napi-Tippem.blog.hu
Keresse meg a Linkedin-Képzést +36 70 932 8054
In English you can find us on DrLinkedin.com