Munkaügyi elsősegélynyújtás: konfliktuskezelés és kommunikáció a frontvonalon
Egy nagyszerű kezdeményezés szerencsés résztvevőjeként egyike vagyok azoknak, akik a vállalatok kirendeltségei, részlegei, boltvezetői és művezetői számára kidolgozott munkaügyi konfliktuskezelési programot tartják a DGS szervez
Egy nagyszerű kezdeményezés szerencsés résztvevőjeként egyike vagyok azoknak, akik a vállalatok kirendeltségei, részlegei, boltvezetői és művezetői számára kidolgozott munkaügyi konfliktuskezelési programot tartják a DGS szervezésében.
A hétköznapi konfliktusok gyakran mindennaposak a munkahelyeken, és rendszeresen torkollhatnak vitákba, akár munkajogi helyzetekbe is, melyek megoldása azonnali, helyszíni döntéseket igényelhet. A leghelyénvalóbb és a legkevesebb kárral jár, ha ezeket a felbukkanó érdekellentéteket helyi szinten és minél hamarabb kezelni tudják azok a közvetlen vezetők, akik elérhetők a helyszínen, és akárcsak egy elsősegélynyújtó, minél előbb megfelelő "életmentő" beavatkozásra képesek, mielőtt tovább romlana a helyzet.
Ehhez komplex, több kompetenciát egyesítő intézkedésekre kerülhet sor: részben a hatályos munkajog alapvető ismeretére, részben pedig a hatékony konfliktuskezelési és kommunikációs technikák tudatos alkalmazására lehet szükség.
Az általunk kidolgozott program épp ezt a kombinált segítséget nyújtja: kétnapos alapkészség-szintű fejlesztéssel a résztvevőket felkészíti a munkajog alapvető ismeretére, de emellett a problémamegoldó gondolkodás, az asszertív kommunikáció és a döntéshozatal, valamint a mediáció alapismereteire is.
A résztvevők egyrészt saját "hozott anyagból" dolgozhatnak: saját korábbi nehéz döntéshelyzeteik újragondolásával tudatosabbá válhatnak a későbbiekben felbukkanó problémák kezelésében. Másrészt a tréning jogi szakértője: dr. Rátkai Ildikó nagyon színes, több valós, életbeli esetből összegyúrt jogeset tárgyalásával készíti fel őket a tipikus munkaügyi, munkajogi csapda-helyzetek felismerésére.
A műszakvezetők és termelésirányítók, fiókvezetők, boltvezetők sajátos vezetési feladatokat látnak el. Irányításuk alatt születik meg az az eredmény, amelyért a szervezetet létrehozták. Nekik kell felkészíteni beosztottjaikat munkájuk elvégzésére, nekik kell motiválni munkatársaikat, nekik kell megoldani minden olyan problémát, amelyek a végrehajtó folyamatokban jelentkeznek. A képzés célja, hogy felkészítse őket erre az összetett, felelősségteljes feladatkörre.
A képzés megvalósítható kihelyezett formában de most lehetőség nyílik a program megismerése nyílt képzésként is!
A DGS Global szakértői által kidolgozott Munkahelyi Elsősegély Konfliktusok Kezelésére című tréning program feltárja a munkahelyi vezetők (termelésben, logisztikában, kereskedelemben, back office-ban) napi vezetési problémáit, megismerteti őket az erősségeikkel és gyengeségeikkel, segíti őket a konfliktus helyzetek kezelésében, felkészíti a napi konfliktushelyzetek kezelésére úgy, hogy minimalizálják a munkahelyi, munkajogi problémákat, csökkentsék a problémák generálta költségeket és bevétel kieséseket. A Munkahelyi Elsősegély Konfliktusok Kezelésére programot ajánljuk a közép, nagyvállalatok és multik saját vezetői részére, ahol vagy a térbeli elhelyezkedés, vagy a folyamatos üzem miatt nincs állandó (hétvége, éjszaka, ünnepnap) munkajogi és vagy HR támogatás, ezért a munkahelyi vezetők felelőssége jelentős, és intézkedésük, a "munkaügyi elsősegély" alapvetően befolyásolja a konfliktusok kimenetelét és azok következményeit.
A Munkahelyi Elsősegély Konfliktusok Kezelésére tréning elérhető mind magyar mind angol nyelven. A két tréning nap végére a képzésben részt vevő 8-12 fő vezető képes lesz arra, hogy felismerje a különböző konfliktus helyzeteket, kiválassza az elsősegély nyújtás leghatékonyabb módszerét, kezelje a konfliktus helyzetet a professzionális segítség megérkezéséig, ezáltal elhárítsa, vagy csökkentse a jogi és anyagi kockázatokat.
A Munkahelyi Elsősegély Konfliktusok Kezelésére tréninget, a munkajog elismert szakértője dr. Rátkai Ildikó, valamint Hegedűs Dóra ACC, és Schaffer Beáta ACC vezetik.
A DGS Global 2013. november 26-27. között a Lion's Garden Hotel Budapest-ben (1146 Budapest, Cházár András utca 4.) rendezi meg a Munkahelyi Elsősegély Konfliktusok Kezelésére Nyílt Tréning 2013 rendezvényét.
A rendezvény programterve itt ELÉRHETŐ!
Részvételi díj: 149.000,-Ft + 27% ÁFA,amely tartalmazza a részvételt a 2 napos tréning programon, az ellátást, valamint a tréning dokumentációját nyomtatott formában.
Várjuk az érdeklődők jelentkezését!
Schäffer Beáta ACC
Vezetői Coach
+36 30 970 74 30